HTML

Vitamin - Biokuckó Webáruház

Bármilyen fontos betegségmegelőző szerep is jutott immunrendszerünknek, a táplálékok elosztásánál nem ő áll az első helyen, így előfordulhat, hogy nem jut hozzá a számára nélkülözhetetlen vitaminokhoz, ásványi anyagokhoz.

Mazsolka PPS

Naponta új PPS-ek

Nincs megjeleníthető elem

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

10 (1) 200mg (1) 30mg (1) 5htp (1) áfonya (1) agy (1) ajándék (3) allergia (1) antidioxáns (3) antidioxánsok (1) aqua (1) ásványi anyagok (2) ausztria (1) b6 (1) bab (1) bio (16) biokuckó (39) biotermék (1) blog (12) böngésző (1) bőrfeszesítő (1) coenzyme (1) csoki (1) csokoládé (1) cukor (1) cvitamin (2) d (1) depresszió (2) e (1) E-vitamin (1) édes (1) édesítőszer (1) édesség (1) edzés (1) egészség (38) egészség életmód (2) élelmiszer (2) élet (37) élet. (1) életmód (40) én (11) erotika (1) érszűkület (1) étrend (3) étrendkiegészítő (6) étrendkiegészítők (1) étvágy (1) eukaliptusz (1) ezüst (1) fehér tea (1) feladás (2) felhívás (1) fitness (2) fogyókúra (1) game (1) glicerin (1) gyógyítás (1) gyógymód (1) gyógynövény (5) gyógyulás (1) hal (1) halolaj (1) hályog (2) hellókarácsony (3) hialuron (1) himalája (1) hirdetés (5) hyaluron (1) ideg (1) immunerősítés (2) immunerősítő (2) immunrendszer (2) influenza (1) izzadás (1) jade (1) jangce (1) játék (1) jojoba (1) juice (1) kakaó (1) kalcium (1) kapszula (6) karácsony (2) kína (1) kivonat (1) koenzim (2) köhögés (1) koleszterin (1) kolloid (1) konditerem (1) közérzet (2) közösség (1) krém (2) külföld (1) látás (1) (1) lutein (1) magas (1) magnézium (1) máj (2) mandula (1) mandulatej (1) masszáz (1) masszázságy (1) masszírozás (1) medence (1) megfázás (1) mell (1) menstruáció (1) méregtelenítés (3) mozgássérült (1) mozgásstúdió (1) multiapró (2) multivitamin (12) nátha (2) natur (1) natura (1) nonprofit (1) norvég (1) nyál (1) nyomelem (1) nyomelemek (1) nyugat (1) nyugatvadnyugat (1) ödéma (1) olaj (2) olaszország (1) oldat (1) omega3 (2) omega5 (1) omega6 (1) omega7 (1) omega9 (1) online (1) pete (1) porcépítő (1) q (1) q10 (2) rák (1) regisztráció (1) seb (1) segítség (1) sex (1) sexy (1) szálloda (1) szauna (1) szelén (1) szem (2) szemszárazság (1) szénanátha (1) szépség (2) szerepjáték (1) szex (1) szexy (1) szív (1) szívinfarktus (1) szívműködés (1) szója (1) szórakozás (3) szürkehályog (1) taktika (1) tavasz (1) tea (1) teaház (1) teák (1) teázás (1) termál (1) termék (2) termékek (1) torna (1) tőzegáfonya (1) tüdőgyulladás (1) tudomány (1) turisztika (1) turizmus (1) üdülés (1) ünnepek (1) utazás (1) vérnyomás (1) videó (2) vitalitás (28) vitami (1) vitamin (27) vitaminok (4) víz (1) webáruház (39) weboldal (1) wellness (2) west (1) western (1) zene (1) zselatin (1) Címkefelhő

Friss topikok

Indavideó

Rovatok

Utolsó kommentek

Szabaduljon meg az allergiától

2010.05.17. 10:18 Biokucko

RELIEF dose R 30db
Allergiás állapot megszüntetésére 30db
 
Rendelés: Biokuckó Webáruház
Ára:19 700 Ft. ÁFA-val

Egyéb infó

Állandó 25 % kedvezmény, mely az organikus termékekre (kozmetikumok, étrendkiegészitők) vonatkozik.
Érdeklődni: 06-209-122811 vagy biokucko@biokucko.com

Az allergiás tünetek rengeteg ember életét keserítik meg nap mint nap. A pollenallergia talán a legszélesebb körben előforduló tünet együttes, melytől szenvedők száma évről-évre folyamatosan növekszik.

Az allergia tüneteinek kialakulását több immunológiai és környezeti tényező együttesen befolyásolja, az azonban biztos, hogy a nyálkahártyákon a hízósejtekből történő hisztamin felszabadulása az egyik legfontosabb mechanizmus, amely a tünetek kiváltásáért felelős.

A csalán használatának évszázadokra visszanyúló története van a tradicionális gyógyászat körében. Különleges zsírsavakat és flavonoidokat tartalmaz, amelyek a vegyszermentes szuperkritikus extrakció során kivonásra kerülnek és a DART vision analízis alkalmazásával az egyes komponensek aránya sokszorosára növelhető.

Ezen forradalmian új technológiának köszönhetően láthatóvá tehető a kivonás során a termékbe kerülő több mint 500 féle vegyület, amelyek közül különösen a magasabb oszlopokként megjelenő 33 bioaktív komponens felel a hatásért:

A DART vision technológiával elérhető a világon egyedülálló dózisbiztos (Dose Reliable – DR) minőség, amely biztosítja a felhasználónak, hogy a bioaktív komponensek teljes spektruma minden egyes tablettában, ugyanolyan mintázatban konzekvensen megtalálható.
 
Ajánlott mennyiség:
Felnõtteknek napi 1-2 tabletta.
Megerősítésnek néhány terméktapasztalat a Relief dose R használóitól:

„2000 óta voltam allergiás a feketeürömre, a parlagfűre, a gyomnövény-, és virágporkeverékre, ezért gyakorlatilag egész évben volt valamilyen allergiás problémám. Tavalyelőtt injekcióztatni kellett magam, mert két héten keresztül éjjel egytől hajnal négyig befulladtam. Aztán ajánlották a Relief dose R készítményt, amelyből reggel és este elrágtam egyet-egyet. Az ötödik reggel arra ébredtem, hogy éjjel nem fulladtam be. Azóta is rendben vagyok! Pár hete azonban, egyik rendezvényen a légkondicionálás miatt újra rám törtek az allergiás tünetek, szemeim bepüffedtek. Egymásután öt tablettát rágtam el a hazafelé vezető úton mire hazaértem, egy órával később semmi bajom nem volt! És ez, azóta sem változott!
” Gálai István, Dunaföldvár

„Húsz évvel ezelőtt ekcémával kezdődött az allergiám, majd átment asztmatikus rohamokká, ilyenkor az arcom is feldagadt. Egészségügyben dolgoztam és természetgyógyász vagyok, mégsem tudtam magamon segíteni húsz éven keresztül, pedig mindent kipróbáltam. Tavaly szeptemberben tesztelésre kaptam 4 szem Relief dose R rágótablettát. Már annyi hasztalan próbálkozás után egyáltalán nem bíztam és hittem a készítményben, de egy esélyt azért adtam neki. Már az első tabletta kiürítette az arcüregemből az oda nem illő váladékot. Másnap még viszketett kicsit a szemem. Harmadnap még tüsszentettem egyet-kettőt, de a negyedik napon gyakorlatilag teljesen elmúltak a tünetek. A Relief dose R tulajdonképpen egy antihisztamin, ami megállítja a hízósejteket, ami azonnali megoldás volt a tüneteim kezelésére. Azóta erősítem az immunrendszerem az Olive Beta G Force termékkel, a bélflórámat pedig a Synbiotic Colonies készítménnyel állítom helyre. Több lépcsőben kell kezelni az allergiát, hogy ne csak a tünetek szűnjenek meg, hanem az egész betegség!”
Paróczai Rózsa, Budapest

„Húsz éve kezdődött a parlagfű-allergiám. Mindent kipróbáltam a hosszú idő alatt. Használtam szteroidos injekciókat, kólünböző gyógyszereket szedtem és ittam kecsketejet is és jó pár táplálék kiegészítőt tettem már próbára, de semmi sem segített! Majd találkoztam tavaly szeptemberben a Relief dose R készítménnyel. Pesszimista hozzáállásom ellenére mindössze öt nap alatt tüntette el az allergiás tüneteket. Nagyjából tizenöt tablettát rágtam el és annyi volt a húsz éve kínzó allergiámnak!”
Toldi László, Dunaföldvár

 

Szólj hozzá!

Címkék: blog élet én egészség életmód allergia nátha közérzet termék vitamin krém webáruház étrendkiegészítő gyógynövény multivitamin vitalitás szénanátha biokuckó

A bejegyzés trackback címe:

https://multivitamin.blog.hu/api/trackback/id/tr622009396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása